צוותי המו"מ של בנט, לפיד וסער בפגישה מאז שעות הבוקר

איתי גדסי No Comments on צוותי המו"מ של בנט, לפיד וסער בפגישה מאז שעות הבוקר

צוותי המשא ומתן של ימינה, יש עתיד ותקווה חדשה בפגישה שנמשכת מאז שעות הבוקר | בנט מעוניין להשאיר פתח לכניסת החרדים לממשלה. ליברמן עושה שרירים

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צוותי המשא ומתן של ימינה, יש עתיד ותקווה חדשה נפגשים מאז שעות הבוקר. הצוותים דנים בדרישות הצדדים ובצעדים הנדרשים להרכבת ממשלה.

על פי דיווחו של העיתונאי יניר קוזין בגלצ, ‏צוותי המו"מ דנים בין השאר באפשרויות להשארת פתח לכניסת החרדים לממשלה. ליברמן דורש קיצוץ בקצבאות ילדים ותקציבי ישיבות ובנט מתנגד.

בתוך כך, ב'כאן חדשות' דווח, כי בליכוד שוקלים להעלות לוועדה המסדרת ביום שני כמה הצעות חוק ימניות, חלקן כאלה שבנט וסער הגישו בעבר, לדיון בקבלת פטור מחובת הנחה. זאת במטרה לנסות לסכסך את בנט וסער עם שותפיהם מהשמאל, אם יתברר עד שני שאין לנתניהו אפשרות לשתף איתם פעולה בהרכבת ממשלה.

הבוקר דווח כי החוק הראשון עליו מסכימים סער ובנט הוא חוק מגבלת כהונה לראשי ממשלה לעד 8 שנים. כדי שהחוק לא יוגדר כפרסונלי נגד נתניהו, הוסכם שתיקבע הוראת מעבר שאומרת שראש ממשלה שכבר כיהן עוד לפני החוק מעל לשמונה שנים יוכל לכהן תקופה מסוימת נוספת.

הבוקר התייחס ‏השר מיכאל ביטון מכחול לבן לאפשרות שילכו עם נתניהו לממשלה כשגנץ ראשון ברוטציה: "כשאדם עולה לשמיים הוא נשאל, נשאת ונתת באמונה? ציפית לישועה? אנחנו עשינו ועושים מו"מ באמונה, ומצפים לישועה. יש משבר אמון עם נתניהו, ולא נלך איתו לממשלה", אמר ביטון בריאיון ל'קול חי'.



0 תגובות